onsdag 3 februari 2010

Hero of war...


På mitt jobb har det pågått ett internt krig och fredsmäklare som jag är har jag försökt lösa detta. Ska väl säga att det inte lyckats speciellt bra kriget fortsätter och jag har blivit någon av bollplank dit de olika parterna kommer för att kasta skit på varandra. Jag har iaf ledsnat på hela situationen och sökt mig lite andra jobb. Och nu är det klart jag kommer numera kunna säga att jag är chef =) för ett gäng undersköterskor som tillsammans med mig kommer utgöra ett av natt teamen på ett vårdhem. Jag är glad och lycklig. Dessutom träffar jag bara M och vem vet det kanske kan leda till något väldigt bra =) Den som väntar får se!

4 kommentarer:

  1. en bild där du tar den där bak skulle inte vara fel! eller en rulle=) när de ör action

    SvaraRadera
  2. hoppas det går bra med jobbet och "hero of war" saken. men nu har det varit tunt med blogg inlägg tycker de ska vara lite mer fart här puss o kram från ständig tjuvtittare

    SvaraRadera
  3. Folket vill ha update... Du tappar läsare ;/

    SvaraRadera
  4. man kan ju undra om hon har lagt ner synd för jag gillade den här bloggen

    SvaraRadera