tisdag 4 maj 2010

Fötter...


kanske är det äckligaste som finns och jag har nyligen opererat min... Suck. En av anledningarna till att jag inte kunnat blogga faktiskt. Fick ont i foten en dag och funderade på vad som var fel, efter en vecka med ökande smärta åkte vi in till karolinska, en kraftig infektion som blivit blodförgiftning, dom öppna upp foten, tog ut det onda och jag blev sjukskriven satt på en dunderantibiotika och massa smärtstillande fick dessutom hoppa på kryckor. som ni säkert förstår ingen höjdare direkt. Tur att jag är stark för nu mår jag toppen igen.

11 kommentarer:

  1. Underbart att du är tillbaka! Du ser så otroligt skön ut! :P Hoppas foten läker fint också så att du får må bra!

    /"Nils"

    SvaraRadera
  2. ahhh... endelig er du tilbake! hehehe... håper det går bra med deg da, uansett hvordan din fot ser ut! hmhm... er så hot å se det nye bilde ditt! Herregud du er ei dame jeg skulle ha møtt ;) hehehe...
    klem fra norske Arne 31

    SvaraRadera
  3. Tråkigt med foten, men kul att du är tillbaka.

    SvaraRadera
  4. JAG älskar din blogg!!!!...snälla lägg upp en bild där du särar på skinkorna? vill se ditt sexiga rövhål...hade slickat det så intensivt. och mer videos där du pratar dirty tsalk? tillägna den till mig! initialer A.S :D

    fortsätt me det du gör..du är bäääst

    SvaraRadera
  5. Hej Sanna!

    Ditt bloggnamn speglar verkligen hur du verkar vara som människa och till ditt utseende, synd bara att du inte har mer aktivitet. Skulle väldigt gärna lära känna dig mer!

    SvaraRadera
  6. När uppdaterar du? klara snart inte mer! DU är så vacker!

    SvaraRadera
  7. ganska tyst.?????

    SvaraRadera
  8. savner ditt bidrag babe!!

    SvaraRadera
  9. Saknar din blogg, kikar in här lite då å då, vore trevligt om det mot förmodan skulle vakna till liv igen! Skulle vara trevligt att höra av dej! Puss

    SvaraRadera
  10. Tjejen saknar dina inlägg :-) jag kan inte hålla mig längre :-) snygg bild förresten ser väldigt skönt ut :-) mvh: hårigakuken3

    SvaraRadera
  11. Undrar vart denna underbara tjej tog vägen...
    //Nils

    SvaraRadera