torsdag 31 december 2009

15 timmars pass...


Jag är för snäll. Tog på mig ytterligare några extra timmar på jobbet idag så totalt kommer det bli 15 timmar på en akutmottagning. Ska bli soft att kunna betala den kommande USA resan utan avbetalning i ett svep och dessutom känner jag att det ska bli ganska skönt att inte festa faktiskt...
Dessutom har jag rast nu så jag sitter på toaletten och bloggar. Haha om man gjorde en film om mitt liv skulle den heta "inte utan min dator" sjukt beroendeframkallande datorer är alltså.

3 kommentarer:

  1. Kul med en resa! Hur många mer än du ska åka och vart ska ni? 15 timmar på akuten, det kan bli tufft!

    Härliga tuttar du har.

    SvaraRadera
  2. gott nytt på dig älskling ;) Hoppas dina timmar fungerar på akuten, gäller ju å vara helskärp på en sådan plats :o. Kan jag vara ditt handbagage tror du ??? Skulle vara ditt bästa handbagage nånsin,,,, tro mig ;))))) Puss för en mkt go sida

    SvaraRadera
  3. javisst klart du ska vara handbagage, om du får plats i min rosa väska är du välkommen att följa!

    SvaraRadera