tisdag 29 december 2009

hjälp mig...


Jag har ett kk, som jag är sjukligt svag för. Han är i mina ögon den snyggaste killen jag träffat. Jag är skiträdd att få känslor för honom för jag vet att det aldrig skulle funka. Han är konstig. Igår natt ringde han och sa kom hit jag betalar taxi, ja vad gör jag? Jo jag sätter mig i en taxi och åker dit. Kl 1 på natten och jag ska jobba kl 8 smart drag nej. Sen behandlar han mig lite märkligt ena stunden är han hur go som helst och andra helt kall. Då blir sanna hård och besynnerlig och stänger av bara försöker se han som en kille som bara knullar bra, går dit blir tillfredställd och sen åka därifrån. Hmm och ja det brukar funka men så igår då kommer jag dit då vill han ha massage han vet att jag är utbildad, aja tänker jag massage kan han ju få. Sen blir han mysig och ska kramas sen somnar vi i varandras armar utan att ha knullat. Men fy fan vad håller han på med?
Jag blir inte klok på honom, han är en player jag vet att han utnyttjar mig, åh andra sidan gör väl jag detsamma! Men varför tar han dit mig och leker gullig enda dagen och sen inte höras på några dagar för att sen be mig komma för att bli knullad och sen gå?

4 kommentarer:

  1. Jag ska försöka ge ett svar på din fråga du har där sist i inlägget. Det är inte lätt och jag kan ju bara gissa egentligen, och det gör det så mycket svårare när jag inte känner honom alls, vet inte något om honom, och jag känner inte dig alls, bra lite efter det du skrivit här. Som det ser ut vid första anblicken så utnyttjar han dig till fullo bara som en knull kompis utan några känslor, bara som en som kommer när han vill ha något. Han tar dig förgivet, bryr sig inte om dig och ditt liv. Du är bara en knull kompis och inget mer, som kommer när han vill. Han utnyttjar kk-förhållandet till det yttersta. Det är det han gör tror jag, utan att behöva lägga in känslor. Han är varm och go kanske för att han i det läget behöver närhet från någon, inte speciellt dig, utan bara någon, kan lika gärna vara en annan knull kompis, sen när han tröttnat, bryr han sig inte och stänger av. Är man bara knull kompis så tyckar han nog att man inte behöver vara mer än så och kan vara gullig ena dan, och sen inte höras alls, förrän han vill knulla. Han vet kanske att du är svag för honom och att du tycker att han är det snyggaste som finns och det utnyttjar han. Det är antagligen inte dig han vill ha för stunden, utan bara någon som kan ta hand om honom och någon att knulla.

    Du har kanske redan känslor för honom, men vill inte erkänna det? Om du inte hade känslor för honom så skulle du nog inte bry dig så mycket om han inte hörde av sig under några dagar, då kanske du också skulle utnyttja knull kompisförhållandet till fullo. Just nu kanske du vill ha mer än så med honom, du blir kanske hård och besynnerlig för att du känner något för honom som du inte vill och stänger av för att försvara dig, för att inte bli sårad?

    Det här är kanske något du behöver acceptera om du vill vara i ett knull kompisförhållande, stänga av känslorna och att utnyttja och bli utnyttjad?

    Det han håller på med är att bara tänka på sig själv först och främst och att utnyttja kk-förhållandet så långt han kan, tror jag, och då får du lida.

    SvaraRadera
  2. du har nog helt rätt, för med mina andra kks är det tvärtom, dom är så rädda om mig tar hand om mig och ger mig full uppmärksamhet, vilket jag inte är sen att utnyttja. Är van att bli behandlad som en prinsessa av alla killar jag träffar numera. Nej jag får sluta träffa honom helt enkelt, enklast så. Tack iaf för ett bra och ärligt svar det uppskattas =)

    SvaraRadera
  3. Det var så lite så! Hoppas att det går bra för dig nu, och jag är säker på att sluta träffa honom, om du vill och väljer det, är något rikitgt bra du kan göra. Sköt om dig.

    SvaraRadera
  4. du har stört skön kropp! Skulle också vilja se lite mer "fitt" bilder! Så man har något att dra sig till! :P Peace bro!

    SvaraRadera