fredag 25 december 2009

God morgon!


Vaknade upp och som vanligt när jag vaknar är jag på kanon humör! Min julafton har varit kanon, hur fin som helst. Idag åker jag hem till stockholm igen, ska fira jul med mamma idag. Lyx javisst!

Ikväll ska jag träffa någon, bara glida in i hans lägenhet gå fram och kyssa honom, lägga handen på hans privata ställe, smeka hans kuk riktigt hård. Sen ställa mig på knä ta den i munnen och suga tills han inte kan göra annat än beordra mig att ställa mig på alla fyra så han kan tränga in i mig! Mm älskar att bli knullad hårt bakifrån.

jag kommer med uppdatering om läget senare =)

2 kommentarer:

  1. tänk om en annan kunde få såna besök oftare.
    vad mycket trevligare vardagen hade blivit då!

    SvaraRadera
  2. fan varför finns inga awesome tjejer som du där jag bor

    SvaraRadera