tisdag 29 december 2009

Trött på cam killar...


Jag vill bara påpeka lite kort att jag hatar killar som skriver till mig saker i stil med, hej har du cam? intresserad av camsex? Jag inte den sorts tjej som skulle pulla i en webcam för en person som ja vem vet skulle kunna vara jordens psyko. Där inte sagt att jag inte gillar det, men ska jag visa upp mig för någon i cam är det för någon jag känner att jag litar på och absolut inte en kille vars enda replik verkar bestå av 3 ord! Så nu vet ni... I övrigt har dagen varit lugn har jobbat några timmar extra på löwet idag! upplands väsby, hu vad långt hemifrån jag varit!

1 kommentar:

  1. Bra sagt! Kan tänka mig att du har fått sånt mer än flera gånger och säkert från samma mer än en gång. Hoppas att dem som läser det här förstår och respekterar dig nu. Killar verkar tyvärr ha svårt för att fatta, varför vet jag inte, det är ju så enkelt!

    SvaraRadera