lördag 26 december 2009

Snart kommer M


Inte för att låta som en slampa men jag tycker om att ha flera olika kks, tänker som så att det man inte kan få av den ena kan man få av den andra. Jag är ganska kräsen, jag vet att jag kan vara det, att det är ok att välja. Vill inte ha killar med för stora kukar då jag är väldigt trång. Jaha hur trång tänker ni säkert, så jag tänkte förklara hur trång jag är och varför jag fått be killen man hamnat i säng med att inte ens försöka trycka in kuken. Jag har gynekologens utlåtande på papper att jag är trång, trängre än en vanlig trång tjej och dessutom ser jag inte riktigt ut som alla andra där nere. Jag har inga läppar som hänger och ingen klitoris som syns väl,jag är helt slät där nere och för att citera min gynekolog så ser jag väldigt ung ut. När jag var yngre skämdes jag för hur jag såg ut där nere, ville inte duscha på gympan och absolut inte klä av mig naken för någon, jag kollade ju bara på hur andra såg ut och de såg inte ut som jag. Fram till för 5 år sedan skämdes jag över min lilla mus, jag knullade runt på fyllan med killar som var lika fulla bara för att dom inte skulle förstå att jag såg annorlunda ut, men så träffa jag C och han berättade för mig att en kille inte kunde hitta en skönare mus än min, han visade mig en porrsida på nätet och letade på en tjej som såg nästan likadan ut, han fick mig att förstå att jag var speciell på ett fint sätt. Han lärde mig att älska min kropp och han lärde mig hitta mig själv inom sexet och trots att vi gick skilda vägar i höstas så vet jag att jag alltid kommer vara honom tacksam, för att han hjälpte mig hitta mig själv....

Idag vet jag att jag är speciell och jag trivs med det, min kropp är jag stolt över och hur man än ser ut så tycker jag att man ska vara bekväm i sig själv.

6 kommentarer:

  1. Hej,
    Det är otrolig bra att du är bekväm med din kropp nu till slut =), Jag trivdes själv inte med min kropp och dess tillbehör förut men nu gör jag det och det är riktigt skönt. Inte för att jag tror att du skulle vilja ha sex med mig men jag har en lite mindre kuk än vad alla andra killar har =) Stolt över den är jag oxå!

    SvaraRadera
  2. Jag håller med dig: Var stolt och bekväm oavsett hur man ser ut. Jag är som du, speciell och trivs med det och är stolt över min kropp.

    Du har en underbar mus! Ser så fin och härlig ut. Om din mus inte vill ha för stora kukar så är min perfekt för den.

    Du är förresten ingen slampa för att du vill ha många kk. Killar "får ju" så varför är det så fel om tjejer vill ha det?

    SvaraRadera
  3. Får man fråga vad det är du har gjort med ditt lår? Ser att det är ett ärr där, vad har hänt med din fina kropp?

    SvaraRadera
  4. jag var full och dum och tog ett eget beslut att det inte var ett sår som behövdes sy, jag fastnade i en osvetsad plåtlåda som stod på flaket på en cheva, låret öppnade sig och jag var för arg och full för att fatta hur illa det egentligen var!

    SvaraRadera
  5. Underbar mus. Härlig. En drömfitta.

    SvaraRadera
  6. Snubblade precis över din blogg och den är fantastisk! Otroligt sexigt att läsa om dina tankar och funderingar och sen att få se din sexiga rumpa så här är nästan bara för mycket...måste nog gå och runka;) Puss på dig

    SvaraRadera