onsdag 30 december 2009

vad hände?


I natt tackade jag nej till sex av den anledningen (läs försiktigt!) att jag var för trött.... Hallå!?! för trött har liksom aldrig hänt förut, men å andra sidan har jag jobbat dygnet runt ett par dagar kan ju bero på det! Aja somnade iaf strax efter kl 23 och vaknade kl 8 pigg och utvilad. Nu blir det en timmes promenad med hunden i min vackra söderförort sen bär det av till jobbet för ett långpass på akuten. Jag kommer inte fira nyår jag ska ta hand om er som firat nyår lite för hårt i stället!

4 kommentarer:

  1. Trött ? Ja lite konstigt är det, lite slut efteråt kanske man kan vara annars är man ju pigg på 6 =) Ja nu är det nyår så vi ses väl ikväll då ;))) Ha ett gott nytt på dig

    SvaraRadera
  2. Ibland är man för trött! Då är det skönt att få sova så gott som du gjorde, och ta en skön promenad med hunden.

    För att kommentera bilden, eller mer motivet, som du har i inlägget, så tycker jag att det ser ut som att du har en sån skön, fin, härlig mus och det skulle kännas så skönt att få smeka in nåt hårt i den.

    Är det musen som inte kunde låta bli att titta fram här på bloggen ändå? Härlig är den.

    SvaraRadera
  3. Satan så fin mus du har, hade velat trycka in min snopp i den där! :) Gott nytt år.

    SvaraRadera
  4. Härlig. En drömfitta.

    SvaraRadera