söndag 10 januari 2010

the 50's


Jag önskar ibland att jag var ung på 50 talet. Och helst skulle jag bott i usa =) Jag verkligen älskar rockabilly musiken, kläderna, bilarna, frisyrerna, ja allt! Älskar filmen sista natten med gänget den är grym. Nej det jag ville säga var att 50 talet gör mig glad.

I helgen har jag varit hos min far och varit serverings ansvarit på hans stora 50 års fest, massor av folk, potatisgratäng och rökt ärg, rådjur och hjort kött mums och vit chockladmousse till efterrätt. Folk dansade, minglade, ja roade sig på bästa tänkbara sätt och jag sprang omkring som en idiot tillsammans med mina systrar och serverade plockade undan plocka fram och såg till att alla hade det bra! Festen var mycket lyckad och min pappa var hur glad som helst.

4 kommentarer:

  1. Vilken skön tjej du verkar vara! 50-talet är mitt årtionde också och blir glad av det jag med.

    Du har haft en mycket trevlig helg ser jag.

    SvaraRadera
  2. sista natten med gänget jag gråter nästan när jag ser den vilken underbar värld de hade varit om man hade fått vara med där. ELMIA påsk mässan bilsport performance hade förra året sista natten med gänget tema i gamel bil hallen. var du där? det var fan ass nice de hade skådisar från filmen snacka om coolt som hängde runt DINERN som dom hade byggt upp. ha en snuskig vecka smek o kyss i rumpe stumpen

    SvaraRadera
  3. ja det va nog trevligare förr

    SvaraRadera
  4. klart jag var på elmia, jag var överlycklig när jag såg mel´s dinner =) elmia över påsk är tradition!

    SvaraRadera