måndag 25 januari 2010

Bara M



Igår kväll gick jag och M till Mc donalds och åt och ju mer jag umgås med honom inser jag att vi är skrämmande lika fan vet inte om jag ska bli glad lr tycka det är jobbigt. Som ni säkert förstått tidigare så gillar jag inte känslor, hmm lr jo det är klart jag gör men vet inte om jag orkar ge mig in i något. På nått vis så känns det som han håller på att få känslor för mig och jag vet inte hur jag ska tackla problemet. Dessutom bad han mig att sluta knulla andra och det kändes oki att han sa så. Jag känner att han kan ge mig det jag behöver. Nej fan skrämmande tanke. Vad händer?

3 kommentarer:

  1. Tänk på dig själv först och främst, och tänk noga på vad du verkligen vill med M. Jag ser att du har två val nu, men det kan finnas fler. Jag tror att om du fortsätter träffa M kommer känslorna från er båda att växa och ni kommer att komma närmare varandra. Du mår mycket bra med honom och det kändes inte alls fel att han sade att han vill att slutar knulla andra. Han börjar bli kär i dig säkert, om han inte redan är det. Du känner kanske också att du är kär i honom. Tänk riktigt noga på vad du vill med honom. Väljer du att fortsätta vara kk med honom kommer du nog säkert att såra honom ordentligt, nu när han bad dig sluta knulla med andra. Han kommer kanske att säga att det är ok, men efter ett tag kan jag tänka mig att det kan börja märkas på honom att han har problem med att du är kk med andra. Exakt hur kan jag inte säga, men kanske att han blir tvär, kort och kanske undviker dig på olika sätt. Vill du fortsätta vara med honom tror jag att du, för att skydda dig själv om du inte vill känna, om du inte orkar med något nu, behöver stänga av dina känslor och bara utnyttja honom för att knulla, men det tycker jag verkar vara svårt från din sida eftersom du mår så bra med honom och han ger dig det du behöver. Du kommer att slitas isär av vad du känner och inte vill känna egentligen. Det som händer är att du mår bra med honom, känner en trygghet hos honom och håller på att bli kär, tror jag.

    Dina två val som jag ser det är att fortsätta vara med honom, sluta knulla andra och bli tillsammans med M, eller att fortsätta träffa honom och andra, stänga av hur du känner och bara utnyttja honom för sexet, vilket är en del av meningen väl, med att ha en kk, att få knulla och sexa utan förpliktelser? Ett tredje val har du också tror jag och det är att sluta träffa M för att skydda dig själv om du inte vill känna.

    Tänk på dig själv först och främst, för du är det viktigaste av allt. Vad är bäst för dig nu och i längden, vad kommer du att må bäst av idag och sen i morgon? Det finns ingen som kan säga åt dig vad som är bäst för dig och vad du ska göra. Det är du som bestämmer i slutändan Sanna.

    SvaraRadera
  2. Glömde en sak som jag vill tillägga. Du kan prata med honom och förklara var du står och vad du vill, vad du känner och vad du behöver göra för att skydda dig själv. Det är viktigt tror jag att du pratar med honom om det här och dig. Förklara var du står och vill och vill han inte eller kan han inte respektera det du berättar är det hans problem.

    Om det är så att du vill fortsätta träffa honom och stänga av känslorna och utnyttja sexet behöver han få veta det så snart som möjligt. Som du har beskrivit det så tror jag att du kommer få mycket svårt att göra det, så dina val är nog antingen M helt och hållet eller inte M alls.

    Tänk på dig själv först och främst. Prata med honom. Det är du som bestämmer hur du vill ha det, ingen annan, inte ens M. Det är du som bestämmer i slutändan Sanna.

    SvaraRadera
  3. Hur har det gått för dig och M? Något positivt att säga? :-)

    SvaraRadera