måndag 11 januari 2010

Saknad...


Idag har jag haft en formsvacka =) haha lr ja jag har tänkt väldigt mycket och det beror nog på att jag fyller 27 i år och jag har ålders ångest. Eller nej det har jag väl inte heller egentligen, jag har ju kommit en bit i livet med de mål jag vill uppnå, jag har ju ett jobb som jag älskar och tjänar hyfsat iaf, jag har ju min egen lya i en stad jag också älskar. Det ändå är väl egentligen att jag har kommit till en sån ålder när alla i min omgivning har familj men inte jag, fast det är väl det som är grejen jag vill ju inte ha familj än... Är det konstigt? För första gången i mitt liv gör jag som jag vill och gör val utefter mina egna tankar och åsikter. Jag behöver inte rätta mig efter en sambo lr pojkvän och jag har tid för mig och bara mig =) Nej, 27 är väl egentligen ingen ålder. Nej kom just på att jag är nöjd och glad!

Det är nog fan det bästa med att blogga, jag kan liksom skriva av mig det jag tänker på och då kommer jag på hur jäkla bra jag har det! Glad!!!!!

2 kommentarer:

  1. Hej tjejen! Tycker du gör helt rätt som tänker på dig själv och vad du vill! Och du har helt rätt, 27 är ingen ålder!!! När du är redo att stadga dig och bilda familj så kommer du att känna det!! Keep up the good work, både med att skriva och lägga upp bilder!! ;-)

    Kram på dig!

    Din msn vän/"Nils"

    SvaraRadera
  2. Jag vill oxå fingra din rumpa!

    SvaraRadera