torsdag 21 januari 2010

Bilder...



5 kommentarer:

  1. lite mörkt men då kan man fantisera snyggt

    SvaraRadera
  2. Nja inte vad jag tänkt, men fan så sexig, men vi väntar ju på en bild på missen ;)

    SvaraRadera
  3. din kropp er som kunst, søte jente ;) Fortsett å knipse! Får ikke nok av deg! hehehe.... klem fra NorskELskERsvensk ;)

    SvaraRadera
  4. älskar din kropp, skulle göra allr för att vi gosa med den! och din stjärt! där skulle man vilja vara! är bara lite nyfiken på om du har haft anal sex och vad du tycker om det?

    SvaraRadera
  5. hej Sanna skulle gärna vilja upprätta en kontakt med dig är en 22 årig kille som bor i göteborg :) kanske för små fika träffar eller promenader eller för att blanda ihop svett och saliv som annat.du kan väl höra av dig, acceptera inte mitt meddelande här vill inte folk ska börja adda mig eller se att jag skrivit till dig, min msn är Robinangered@live.sehar bilder och även cam på msn, för att du ska se mitt ansikte inget mer om du själv inte vill, kan göra något skrivit något och visa dig i camen så ser du att jag är jag.Ha det toppen, gillar verkligen alla bilderna du lagt upp på din blogg :)

    SvaraRadera