fredag 8 januari 2010

åhh...


Jag tror jag hittat ett nytt kk =)igår kväll kom F över, vi kolla film och efter ett tag börjar han massera mig, hur skönt som helst. Han masserar och efter ett tag börjar han smeka mig, kysser mig på halsen och börjar klä av mig. Jag börjar smeka hans kuk och knäpper upp hans byxor, tar av byxorna och ger honom en lång avsugning... Jag känner hur hans kuk växer i min mun och jag blir så upphetsad av att veta att det är jag som gör honom så kåt. Jag säger att Jag vill ha hans stora kuk i mig nu och hans lägger mig på rygg med mina ben mot hans mage och bröst. Han trycker sakta in kuken och jag stönar... Mmm så skönt! Han pressar mina ben mot min mage precis som jag gillar och knullar mig hårdare och hårdare. Jag frågar om han vill ha mig på alla fyra och han bara nickar, Jag ser hur kåt han är och det tänder mig så mycket. Jag ställer mig på alla fyra och han pressar ner mig och håller mig fast och jag svankar ordentligt. Nu blir jag knullad ordentligt, riktigt hårt. Min orgasm kommer fort hårt snabbt. Så skönt att jag bara stönar rätt ut. Din kuk är så skön.. sen tar det inte lång tid innan han kommer. Han sover kvar och åkte för en stund sen. Hur mysig som helst. Sånt gillar Sanna!

4 kommentarer:

  1. sexigt skrivet. blir kåt som fan av det och dig.

    SvaraRadera
  2. du skulle inte haft på troserna där!! ;) <3

    SvaraRadera
  3. jo jag tycker att det är så upphetsande. var jag där bakom skulle jag trycka tungan mot fittan, dra trosorna åt sidan och försiktikt trycka in min hårda kuk.

    SvaraRadera
  4. vill se din fitta frammifrån utan trosor som den är. du gör mig kåt.

    SvaraRadera