fredag 1 januari 2010

God fortsättning!


Ser fram emot 2010, jag tror det kommer bli ett spännande år! Jag har två nyårs löften som jag hoppas jag kan hålla.
1. Sluta snusa! kommer bli svårt men nödvändigt.
2. Vara mer försiktigt och ta hand om mig själv i första hand och inte alla andra! Inte så svårt tycker ni kanske men för mig som alltid har satt andra människor före mig själv är det svårt faktiskt. Jag ska bli lite mer ego och tänka mer på mig själv och vad jag vill!

Har ni några löften?

Iår kommer jag dessutom, söka nytt jobb, resa 3 veckor till usa för att bila coast to coast, ha 5 veckors semester för första gången i mitt liv, åka till rättvik redan vecka 30 för att få en husvagns plats på campingen, jag vägrar tält iår! Ska se till att körkortet åter hamnar i min ägo, börja läsa till mentalskötare, försöka bli mer ordningsam!

Ja nått av allt detta ska jag väl lyckas med =) Så god fortsättning på er.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar