tisdag 5 januari 2010

Varför kan man inte både äta kakan och ha den kvar?


Ja jag bara undrar... En av mina kks har bett mig välja. Och kan jag inte det ska vi sluta träffas tydligen. Hmm vad hände? Jag är inte redo för ett förhållande just nu. Jag njuter och trivs med att ha fler kks och jag känner att jag behöver det just nu. Vill dock påpeka att den dag jag bestämmer mig för att gå in i ett förhållande igen så kommer jag inte knulla med någon annan så länge det inte handlar om trekanter på bådas villkor. Jag är inte den otrogna typen.

Har iaf haft en mysig kväll tillsammans med m. Och i morgon ska jag dricka några öl. Tack och god natt!

2 kommentarer:

  1. Helt rätt, ge fan i den mesproppen å skaffa mer KKs, Tycker du tänker helt rätt, å varför ha så jävla bråttom ? Var inne på snyggast oxå å kollade in söta dig ;) Gillar dina bilder mkt, testat tjej någon gång ?
    Ha en underbar dag ;)

    "strul"

    SvaraRadera
  2. Han känner säkert att han vill mer med dig för att han börjar bli kär. När han vill mer med dig än att bara vara knullkompis måste han nog för sin egen skull ha dig att välja om du vill ha ett förhållande med honom eller inte, och vill du inte det behöver han vara ifrån dig för att inte såra sig själv. Det kan göra för ont i honom att se dig med andra när han börjar få känslor och därför känner han att det är bäst om ni slutar träffas. Det kanske är också för att han träffat en till som han börjar få känslor för, men är mer kär i dig nu och vill veta om du vill ha ett förhållande med honom. Han behöver svar verkar det som för att kunna gå vidare åt något håll.

    Det är kanske för att han börjar bli kär i dig som han inte både kan äta kakan och ha den kvar, för du känner inte detsamma för honom och då måste han dra för sin egen skull, och kanske för din också för att inte ställa till det på olika sätt mellan er.

    Låt han gå och hitta en ny knullkompis. Det är kanske det bästa för er båda.

    SvaraRadera