söndag 3 januari 2010

Tycka om...


Jag har haft min minsta syster här hela helgen, snart 16 år och i mina ögon fortfarande en bebis. Vill inte ens tänka på henne som snart vuxen. Nej lillis är lillis och jag är storis! Vi har iaf haft en kanon helg med biobesök, god mat, massor av skratt och sena kvällar. Nu har jag lämnat av henne vid tåget och jag älskar verkligen min familj. Som ni förstår har helgen varit hur lugn som helst och inge kuk alls. Så jag börjar bli lite desperat, men jag tror jag ska hålla mig till på tisdag då jag har en dejt med en kille som hmm verkar helt oki. I övrigt så har mitt snygga kk som gör mig irriterad fast svag på samma gång hört av sig flertalet ggr under helgen och jag har sagt nej. Bra gjort av mig!

Bjuder på en lite äldre bild!

3 kommentarer:

  1. Låter som en väldigt skön helg det där,
    Bra att du kan säga nej till dig själv ibland, det sägs vara bra.
    önskar man kunde få till det med dig, med tanke på att du verkar veta vad du gör när du är med en kille =)

    SvaraRadera
  2. Jag svarade långt på din fråga förut. Det var mycket bra gjort av dig!

    SvaraRadera
  3. En mycket uppeggande "avsugningsbild". Äkta och inga konstigheter! =)

    SvaraRadera