måndag 4 januari 2010

Berättelsen om mitt ärr!

Många har frågat vad jag gjort på benet. Så jag tänkte berätta vad som hände för 1,5 år sedan. Jag var på power meet och på natten när vi kommit till campingen skulle jag och min kompis på toa (våga vägra buske)sen kom jag på den otroligt briljanta iden att vi skulle lifta till våran husvagn som stod en bit bort på campingen. Det ösregnade, jag hade högklackat, hela campingen var en leråker och så var jag full som en kastrull. Vi blev iaf uppdragna på en pickis och jag var skitnöjd med mig själv tills jag insåg att bilen var på väg åt ett helt annat håll och att en av killarna hade lagt sin hand på mitt låt. I ren ilska ska jag hoppa av flaket och fastnar med låret i en dåligt svetsad låda. Åh det gjorde så sjukt ont men jag trängde bort smärtan och försökte hitta till våran husvagn. Efter mycket om och men kommer vi fram, dyblöta och leriga. jag tar av mig klänningen och inser att det ser ut som västerås nya blodbad i vagen och klänningen är helt dränkt av blod. Jag kollar lite på såret och eftersom jag blir skapligt dryg när jag är full tycker undersköterskan sanna att det inte är någon fara. Morgonen efter är det blod i hela sängen och jag mitt smartskaft sätter en tejp över såret. Kan ju säga att jag borde åkt upp till sjukan med det. Lägger ut några bilder från den kvällen samt ett på såret en vecka efter power meet =)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar